Loading...
Concept Ontwikkeling 2018-02-21T18:38:22+00:00

SANDES MEDIA werkt aan uw merk!

Wilt u weten hoe?

Concept Ontwikkeling

Uw imago in onze handen…durft u het aan?

Ready for take off

Innovatie, we gebruiken de term allemaal wel eens en roepen ook dat we innovatief zijn maar bent u er wel klaar voor? Aan de vergadertafel wordt vaak gezegd dat we wel willen veranderen maar bij de koffiemachine tref je altijd een aantal mensen die er niet in mee willen gaan.

Hoe komt dat toch…

Verandering is voor veel mensen best lastig en geeft onzekerheid, zo reageert ons brein nu eenmaal. Daarom is het van belang om met een goed onderbouwd verhaal en in duidelijke taal plannen te presenteren, betrek mensen erbij en laat ze meedenken. Dat geeft een gevoel van zekerheid en betrokkenheid.

We kunnen een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt…

Multi-Channel Marketing

De oplossing?

Multi-Channel Marketing betekent meerdere kanalen tegelijk inzetten om de klant één en dezelfde boodschap te sturen. Bij deze vorm van marketing is de organisatie het uitgangspunt: hoe kunnen wij als bedrijf al onze kanalen gebruiken om onze boodschap over te brengen? Denk bijvoorbeeld aan een marketingcampagne die tegelijk op radio, tv, websites en Facebook wordt gevoerd.

Voor bedrijven die lokale of regionale campagnes voeren en met andere reclamebudgetten te maken hebben blijft Multi-Channel marketing van hetzelfde belang natuurlijk. Werken volgens onderstaand stappenplan kunnen succesverzekerd zijn maar houd rekening met bijkomende factoren waar we helaas geen invloed op hebben.

M6-Traject inzetten

Wanneer wij Multi-Channel Marketing afstemmen binnen uw organisatie, volgen we een aantal stappen. We noemen dit het “M6-Traject“, in dit stappenplan beschrijven we de actiepunten en in welke volgorde we deze gaan uitvoeren. Dit M6-Traject is toegespitst op uw wensen en uw bedrijf!

1. Analyse
2. Klant
3. Content
4. Kanalen
5. Campagne management
6. Dashboarden

Ik verander niet!

“bedenk maar een goede slagzin en maak een mooie advertentie!”

We horen het nog wel eens maar gelukkig steeds minder. Kostentechnisch is het zeker de moeite waard om ook te adverteren via bepaalde sociale kanalen, ondernemers zijn dan snel overtuigd hoor.

De tijden zijn veranderd, de consument is grillig en minder merkentrouw dan vroeger, dus ja, we moeten creatiever worden en met de tijd mee. Met de gedachte “we hebben het altijd zo gedaan en dat was goed” gaat niet meer op helaas.

Afspraak maken?